Tuesday, September 27, 2016

Opsie bot 2 0

Opsie Bot 2.0 is ingestel op vrylating op 1 Julie. Dit is 'n binêre opsies sein sagteware, een van die eerste swaar bemark stelsels op die mark. Ek voel dit is nodig vir my om 'n hersiening van die stelsel te voorsien en jou laat weet die belangrike besonderhede soos ek is seker jy sal oor hierdie stelsel kom iewers langs die lyn. Ek sal julle laat die gedagtes van die algemene gemeenskap. Jou gradering: (259 stemme, gemiddelde: 2.22 uit 5) laai Opsie Bot 2.0 Besonderhede Die sagteware kos $ 97 vir 'n enkele gebruiker lisensie en $ 197 vir 'n verskeie gebruikers lisensie. Die ontwikkelaar van die produk is Keith Jones wat lyk na 'n redelik gevlekt geskiedenis in beide Forex en Binary Options het met 'n lang pad van kliënte se klagtes. Die oorspronklike weergawe van die opsie bot gehad dit is teenstanders sowel. Een binêre vandag lid beweer dat "seine my is vertel dat 'n paar opgegaan toe dit eintlik afgegaan" in ons gesprek met hom. Daar is ook verskeie gebruikers beweer dat Keith is 'n bedrogspul kunstenaar. Hoe meer navorsing doen ek op hierdie opsie bot die meer kwessies ek teëkom. Die opsie bot is nog steeds aggressief bevorder in hierdie mark. Ek nodig het om hierdie oorsig baie gou weer om te verseker dat jy al die volle scoop. Opsie Bot Finale Gedagtes Oor die algemeen het ek verkies die skryf van langer resensies maar as gevolg van verskeie faktore Ek gaan hierdie opsie bot review vroeg beëindig. Ek don t wil 'n parmantige besluit oor Keith of sy produk, maar die meer inligting Ek grawe die erger hierdie kry om te kom. Ek is van plan op te wag totdat die vrylating van die nuwe weergawe, sodat ek meer van hierdie resensie kan byvoeg met my eie ervarings. As jy iets het sou u bydra oor hierdie binêre opsies sagteware laat asseblief jou kommentaar hieronder. Ek het nog nie gehoor van baie lesers die gebruik van hierdie stelsel ten spyte van dit alles oor die binêre opsies mark bevorder. Is hulle net affiliasies of het iemand eintlik hierdie proef gestel is, stop wegkruip en gee vir ons jou gedagtes.


No comments:

Post a Comment